Cum se negociază cu mirii?

Foarte simplu!!! Nu se negociază!

Pentru fiecare eveniment, oamenii alocă o anumită sumă pachetului foto-video. În momentul în care o echipă este contactată şi primeşte informaţiile despre eveniment, se stabileşte preţul şi organizatorii decid dacă se încadrează în buget sau nu.

Cum ar suna o negociere?

– Îmi mai laşi la preţ “X” lei?

– Da…dar folosesc doar un obiectiv şi un blitz!

Practic nu se poate face acest lucru.

Este nevoie ca preţul să fie evaluat corect, pentru a nu lăsa loc de “negocieri”.

Trebuie să ţinem cont de pregatirea echipei, profesionalism, experienţă, aparatura folosită, gradul de implicare, munca depusă după încheierea evenimentului, poate şi nivelul socio-cultural al membrilor echipei, caracteristicile evenimentului (durată, locaţie, cerinţele organizatorului, nivelul de solicitare).

Nu trebuie să ne ghidăm activitatea doar după bani, nu trebuie să alergăm după sume mari de bani, dar nici nu avem voie să ne subevaluăm munca.

29 septembrie 2017